Vi ønsker hjertelig velkommen til Warbird Weekend 2024
og håper så mange som mulig setter av helgen 23.08.24 til 25.08.24 og tar turen opp til ett av Norges største warbird treff.

Warbird weekend er vel etablert etter å ha blitt arranger 17 ganger og hvert år se man frukter av fra andre gode warbirdmiljø rundt omkring i landet ved at stadig nye deltakere tar turen til Trondheim.

Her finner du velpreparert gress stripe på 175 meter, stort depotområde, klubbhus, kiosk, lademuligheter, hangartelt, toalett, +++

Det vil under hele helga være åpen kiosk hvor det er mulig å kjøpe kaffe, brus, pølser, sjokolade, etc.

Camping vil foregå på åkeren ved stripa slik som tidligere år, og det er dessverre ikke mulighet for strøm til campingvogn/-bil.

Deltakeravgift er kr. 250,- og betales i kiosken vår (husk å skrive navnet ditt i kommentarfeltet ved betaling.)

Kiosken finner du her: https://www.alreadyordered.no/trondheim-modellflyklubb/content/uncode-li...

Det er stort sett shakedown fra mandagen før, alle som har fått en liten brief kan gjestefly hele uka.

Deltakere må lese Pilot Brief og fylle ut skjemaet for Pilot registrering som du snart finner nederst på denne siden.

Nedtelling til WBW 24

dager